3 Leuke Producten Die Geen Man Kan Weerstaan

Mannen zijn vaak net zo gevoelig voor hebbedingetjes als vrouwen. Ook mannen vinden het leuk om iets te hebben dat ze eigenlijk helemaal niet nodig hebben maar dat ze toch erg graag willen hebben. Voor mannen geldt echter wel dat ze een andere kijk hebben op de zaken.

Mannen laten hun emoties vaak meer spelen bij een aankoop van een hebbedingetje dan vrouwen die vaak emotie en bruikbaarheid aan elkaar koppelen. Voor aanbieders is dit belangrijk om te weten omdat je daarmee de verkoopstrategie kunt aanpassen aan de man. In dit artikel zijn drie hebbedingetjes omschreven die erg populair zijn bij mannen.

rolex-463010_640Een fraai ROLEX horloge

Een horloge is het meest voor de hand liggend sierraad dat een man kan dragen. Horloges zijn er uiteraard in vele soorten te vinden maar en aantal zie je toch steeds weer terug in de week en maandbladen. Vooral de luxere horloges die mannelijkheid uitstralen zijn erg in trek bij mannen. Zoals een Rolex horloge. Dit merk straalt een unieke klasse uit die je niet snel zult tegenkomen bij andere merken. Het merk is vooral bekend in de luchtvaart maar heeft haar weg ook gevonden bij de man die luxe en uitstraling op prijs stelt.

Met een Apple Watch de blitz maken

Een ander hebbedingetje waar veel mannen hun oog op hebben laten vallen is de Apple Watch. Mannen combineren net zoals vrouwen emotie graag aan functionaliteit en die kan dan ook ruimschoots gevonden worden met een aanschaf van een Apple Watch. Het biedt vele mogelijkheden zoals het opnemen van een gesprek via het horloge, het bekijken van simpele tekstberichten en het inspreken van tekstberichten zonder dat je daarbij je mobiele telefoon uit erbij te pakken.

De Apple Watch biedt ook mogelijkheden om jezelf te onderscheiden. Er zijn bijvoorbeeld verschillende kleuren beschikbaar voor de Apple Watch en ook de pols bandjes zijn in verschillende kleuren en materialen verkrijgbaar. Met een Apple Watch laat je in ieder geval als man zien dat je erbij hoort en dat je weet waar je jezelf mee kunt onderscheiden.

Een mooie auto om de blits mee te maken

bentley-544738_640In het rijtje van de hebbedingetjes mag een vette auto waar je de blits mee kunt maken uiteraard niet ontbreken. Elke man die het zichzelf kan veroorloven om een Porsche te kopen zal beamen dat het erg moeilijk is om de verleiding te weerstaan om een vette Porsche 911 aan je voorbij te laten gaan. Een auto zegt ook iets over het karakter van de man. De man die een Bentley aanschaft zit hoogstwaarschijnlijk iets anders in elkaar dan de man die liever met een felrode Ferrari over de straten in Nederland rijdt.

Een auto is voor veel mannen het ultieme middel om het onderscheid te maken naar de buitenwereld toe. De indruk die een man kan maken op zijn omgeving veranderd dan ook volledig wanneer de auto in beeld komt waar de man zich mee vervoert. Met een Porsche 911 aan komen rijden maakt nu eenmaal een andere indruk dan wanneer je met een Ford Focus tevoorschijn komt. Eerlijk is eerlijk, ook al is die Ford op zich een uitstekende auto.

Emotie verkoopt het beste bij mannen

1442844385_app_type_shop_512px_GREYEmotie is de laatste decennia steeds belangrijker geworden in de verkoop. Het is goed om te weten dat er verschik is tussen het koopgedrag van mannen en vrouwen. Vrouwen koppelen emotie vaak veel beter aan bruikbaarheid. De vrouw die twijfelt over de aanschaf van en Porsche zal zeker in haar besluit meenemen dat een Porsche 911 op de achterbank erg weinig ruimte heeft. Mannen liggen veel minder wakker van deze details.

Zij gaan grotendeels af op hun emotie en willen gewoon die Porsche 911 hebben, ook al betekent dit dat ze zich pas later gaan beseffen dat die kleine achterbank soms wel erg onhandig is. Dit is goed om te weten als verkoper. Emotie wordt sowieso al belangrijker de laatste decennia en bij mannen die het zich kunnen veroorloven om geld uit te geven voor hun aankopen zijn wel het beste bewijs dat je met een goede verkoopstrategie gebaseerd op emoties veel hebbedingetjes moeiteloos kunt verkopen aan mannen die daar open voor staan.